Възстановяване, връщане и замяна на продукти

Ние гарантираме, че всички наши рози са с най-високо качество и ако са правилно засадени, имат 100% захващане.

Ако даден продукт не се е захванал или не расте по време на гаранционния период, ние ще го заменим или ще ви върнем парите. В случай, че това се случи, моля, изпратете ни информацията по имейл заедно със следното:

- етикета на всяка роза
- копие от поръчката
- снимки на продуктите

Забележка: Един продукт може да бъде заменен само с друг продукт от същата разновидност. Ние не заменяме или възстановяваме продукти, които не са били подготвени или засадени според нашите инструкции.

Политика за връщане

Имаме 30-дневна политика за връщане, което означава, че имате 30 дни след получаване на вашия артикул, за да поискате връщане.

За да отговаря на условията за връщане, вашият артикул трябва да бъде в същото състояние, в което сте го получили, неупотребяван или неизползван, с етикети и в оригиналната си опаковка. Ще ви е необходима и разписка или доказателство за покупка.

За да започнете връщане, можете да се свържете с нас на viaceslav.buhna@famousroses.eu. Ако връщането ви бъде прието, ние ще ви изпратим етикет за обратна доставка, както и инструкции как и къде да изпратите вашия пакет. Артикулите, изпратени обратно до нас без първо да поискате връщане, няма да бъдат приети.

Винаги можете да се свържете с нас за всеки обратен въпрос на viaceslav.buhna@famousroses.eu.


Щети и проблеми
Моля, проверете поръчката си при получаване и се свържете с нас незабавно, ако артикулът е дефектен, повреден или ако получите грешен артикул, за да можем да оценим проблема и да го коригираме.


Изключения / артикули, които не подлежат на връщане
Някои видове артикули не могат да бъдат върнати, като нетрайни стоки (като храна, цветя или растения), продукти по поръчка (като специални поръчки или персонализирани артикули) и стоки за лична хигиена (като козметични продукти). Също така не приемаме връщане на опасни материали, запалими течности или газове. Моля, свържете се, ако имате въпроси или притеснения относно вашия конкретен артикул.

За съжаление не можем да приемем връщане на артикули от разпродажба или карти за подарък.


Борси
Най-бързият начин да сте сигурни, че ще получите това, което искате, е да върнете артикула, който имате, и след като връщането бъде прието, направете отделна покупка за новия артикул.


Възстановявания
Ще ви уведомим, след като получим и проверим връщането ви и ще ви уведомим дали възстановяването е одобрено или не. Ако бъдете одобрени, сумата ще ви бъде възстановена автоматично по първоначалния ви начин на плащане. Моля, не забравяйте, че обработката и публикуването на възстановяването може да отнеме известно време на вашата банка или компания за кредитни карти.

За съжаление не можем да възстановим парите, ако доставката е била направена 2 пъти до адреса за доставка, посочен в поръчката, и получателят не е открит на адреса и не може да се свърже с него.